Könyvajánlók gyerekszemmel

2018. április 26. 18:17 - Léna06

Miért szeretek olvasni?

Tudjátok hogy szeretek olvasni, mert

1: ott van oldalt a szöveg, hogy: "Helló! Léna vagyok, 11 éves. Könyvajánlót írok olvasmányaimról, mert nagyon szeretem a könyveket."

2. Különben miért írnék a könyvekről?! (Ha nem sikerült ezt a bonyolult dolgot megfejtened két dolog derült ki rólad: nagyon lassú a felfogásod, visszamehetsz az első osztályba! :-)) )

Amúgy én már kétévesen rengeteg könyvet nézegettem és már óvodás koromban megtanultam olvasni. Tehát, az oké, hogy szeretek olvasni, de miért? Mert az nem mindegy, hogy azért szeretem mert menő, vagy mert élvezem... Ezért úgy döntöttem, hogy leírom nektek tíz pontban, hogy mi olyan érdekes nekem egy csomó olyan papírlapban, ami tele van nyomva szavakkal, és csak néha van benne kép. 

  1. Mikor olvasok, egy ideig előttem vannak a betűk, de utána eltűnnek és fantáziaképek veszik át a helyüket. Olyan, mintha moziban lennék! (ezt révülésnek hívom, aki sokat olvas az biztos ismeri eme kifejezést)
  2. Mert így tudom, hogy igenis van személyiségem, és nem csak azokat a dolgokat csinálom, amiket mások menőnek tartanak!
  3. Úgy érzem, a könyvekkel nekem feladatom van.
  4. Mindenképpen író szeretnék lenni és ehhez kell a tapasztalat, nem? 
  5. Sokat tanulok belőlük, például az Időfutárból rengeteget tudtam idézni töri órán!
  6. El szeretném olvasni az összes magyar ifjúsági könyvet! (Igaz, ez lehetetlen, mert soha nem lesz ennyi időm!)
  7. Ha elolvasok egy könyvet, könyvajánlót is szoktam írni belőle, ezzel gyakorlom az írást! (lásd: 4-es pont)
  8. Fejlődik a szókincsem is.
  9. Gyakorlom a "révülést"!
  10. Elszakít a valóságtól, a szürke hétköznapoktól és kikapcsol.

konyvkukac.png

 

konyvmoly.png

 

marvel_konyvmoly.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr2913867868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyvajánlók gyerekszemmel
süti beállítások módosítása