Könyvajánlók gyerekszemmel

2018. július 23. 17:04 - Léna06

Dániel András: A nyúlformájú kutya

A címe kissé megtévesztő lehet: ez nem gyerekkönyv, talán még a kamaszok közül sem értené mindenki. Én azok közé tartozom, akik megértették (bármilyen meglepő). Főszereplője Károly, a nyúl, aki úgy érzi, hogy nem nyuszi, nem nyutya, még csak nem is kuszi, hanem kutya. Egy nyúlformájú kutya. Egy kutyahangú nyuszi. Károly. Szegényt azonban sem a kutyák, sem a nyuszik nem tartják elég kutyásnak/nyuszisnak, ezért kiutálják. Károly egyetlen barátja  az elképzelt macska, Etike, akki azonban bármilyen élethű is, mégsem pótolhatja az igazi barátokat. 

Dániel András a legaranyosabb író, akit valaha ismertem. Ez az új könyve, ha lehet, még jobban alátámasztja az előbbi kijelentésemet, köszönöm a Pagony könyvesboltnak, hogy megkaphattam. Amúgy Dániel Andrással már találkoztam kétszer is, egyszer rajzolt nekem egy nyakkendős sárkányt a Bartók Pagonyban, beszélgettem is vele, aztán ugyanitt (mármint a Pagonyban), dedikálta nekem az öcsém kedvenc könyveit, a Kufli sorozatot és felismert! 

Dániel András: A nyúlformájú kutya, Bartók Pagony könyvesbolt, Tilos az Á könyvkiadó, 2018

download.jpg

 

1511621.jpg

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr314111885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyvajánlók gyerekszemmel
süti beállítások módosítása