Könyvajánlók gyerekszemmel

2018. augusztus 11. 21:20 - Léna06

Egy könyv - Amit csak én olvashatok!

Az egyik ismerősöm írt egy krimit, de nem került a boltokba, ezért márt csak számítógépen van meg neki. Viszont azt mondta, hogy én elolvashatom és átküldte nekem - interneten! Ez volt az első olyan könyv amit a telefonomon olvastam el és bármennyire is jó, hogy rá lehet közelíteni meg minden, de azért mégis jobban szeretem, ha nyomtatott példányt olvashatok. A számítógép meg úgyis rontja a szememet. Szóval Keszthelyen kezdtem el olvasni és amikor Anya és Apa este rám szólt, hogy hagyjam abba az olvasást csak nagy nehezen tudtam letenni a gépet és aludni menni.

Pécsi Anett nyomozó egyik nap békésen utazik a kocsijával, amikor baleset történik és az árokba zuhant autóból egy nő száll ki, aki nem érti hogy került ide, hiszen az előbb még a sivatag kellős közepén volt, mert lezuhant a gépe. Anett megtudja, hogy a nő, Csániginé, kettős agyrázkódást szenvedett. Először akkor, amikor 10 éve lezuhant a gépe a Szarahában, ekkor elfelejtette addigi életét, ezért Vasutas Ilonaként élt tovább, ám amikor a kocsijával az árokba hajtott, eszébe jutottak a korábbi, Ilona előtti emlékei, a továbbiakra pedig mind nem emlékezett. Amikor Csániginé hazamegy, megtudja, lányát felrobbantották, férje pedig hozzáment egy másik nőhöz. A lánya meggyilkolása ügyében Anettet és egy barátját kéri meg, nyomozzanak, Anették pedig bátran elvállalják a nyomozást.

A vége teljesen megdöbbentő, mert tuti, hogy senki sem gyanúsítaná azt aki az igazi gyilkos. Egyébként nekem ez az első krimim, úgyhogy lehet, hogy más nem is tartaná kifejezetten furfangosnak a könyv végét, de nekem eddig teljesen más véleményem volt erről a műfajról!

Az író amúgy most az ELTE-én tanul tanárnak, ő is a Szilágyiba járt, akárcsak én, (bár én most is oda járok) és egy sulis evezőstúrán beszélgettem vele először. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr114145939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyvajánlók gyerekszemmel
süti beállítások módosítása