Könyvajánlók gyerekszemmel

2018. június 13. 18:43 - Léna06

Ünnepi Könyvhét

Az Ünnepi Könyvhetet minden évben megrendezik és én idén voltam is! Mi a Bartók Pagony könyvesboltba mentünk, először, a 7. Időfutár rész dedikálására, majd a Tatu és Patu legújabb részének kiadására, hogy találkozzam az írókkal, Aino Havukainennel és Sami Toivonennel.

 img_20180609_111817_2.jpgEzen a képen Sami Toivonen Tatut és Patut rajzolta le, az én hajammal és az öcsém hajával és pólójával.

 

tatupatu.jpg

Itt rajzolja éppen az illusztáror, csodálatos rajzát (lásd feljebb), mögötte Aino Havukainen ül.

tatupatu2.jpg

Ez a fotó készült az szerzőkkel, aki nem tudja kitalálni, hogy melyik vagyok én és melyik az öcsém, annak nem ártana elmennie szemészhez, hátha olyan szemüveget kap, mint Tatu!

idofutar7_dedik.jpg

Ez az Időfutár 7. részének egy aláírott példánya, amiben, még a dátumot is felosztották egymást közt az írók.

idofutar7-dedikalas.jpg

Itt én láthatóan nagyon jól érzem magam. Most azok akik nem szeretnek olvasni és csak véletlenül tévedtek a blogomra, kérdezhetik, hogy mi olyan érdekes egy dedikált könyvben, hiszen úgy is fel van tüntetve mindig a borítóra az író/írók neve, de én erre azt válaszolom, hogy ez olyan, mintha egy híres színész aláírná a Dvd-d borítóját, amiben ő a főszereplő. Elvégre a saját könyveikben mindig az írók a főszereplők, még ha nem is az a nevük ami, és teljesen különböznek egymástól. (mármint az író, meg a szereplő) 

Bartók Pagony könyvesbolt, Jeli, Tasnádi, Vészits, Gimesi: Időfutár 7. Az ellopott időgép, Tilos Az Á Könyvek, 2018, Toivonen, Havukainen: Tatu és Patu a nyomozók, Pagony Könyvkiadó, 2018

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr114045724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Könyvajánlók gyerekszemmel
süti beállítások módosítása